Aankomst in Beiijng - Reisverslag uit Peking, China van Ronald,Alinde en Marijn Lier - WaarBenJij.nu Aankomst in Beiijng - Reisverslag uit Peking, China van Ronald,Alinde en Marijn Lier - WaarBenJij.nu

Aankomst in Beiijng

Door: Alinde

Blijf op de hoogte en volg Ronald,Alinde en Marijn

07 November 2014 | China, Peking

Gisteravond een heel slechte internet verbinding, vandaar dat er alleen maar hallo stond (3 x het verslag geschreven maar we kwamen niet verder helaas)

Dus nu vanmorgen vroeg maar weer proberen.Ronald en Marijn zijn nog in diepe rust.

We hebben een mooie reis gehad gisteren, na 9,5 uur vliegen kwamen we aan in Beijing.We vonden het zelf best een hele zit, maar Marijn heeft zich geen minuut verveeld.Eerst een stapel met kadootjes uitgepakt: ) en tja er waren zoveel nieuwe indrukken voor hem, het opstijgen, de lieve stewardessen die steeds een lekker hapje of drankje kwamen brengen. En dan als een van de weinige Nederlanders tussen allemaal Aziatische mensen te zitten..dat vond hij wel heel bijzonder. “Mam het ruikt hier zo anders”..vonden wij zelf ook wel ; ) En ze hebben toch wel een beetje andere tafelmanieren dan wij..Wat wij thuis aan tafel niet mogen doen..hoorden we daar zo nu en dan wel om ons heen, de mensen aten heel lekker ..echt met smaak en geluid-lees: slurpen- boeren hoort er af en toe ook bij, en achter ons hoorden we af en toe een flinke raggel, brrr..Maar goed weten we wat we de volgende vlucht kunnen verwachten..En dan een mooi scherm voor je neus waar je onbeperkt spelletjes kan doen..thuis moet de tablet al met een uur uit van mama: (

De gids wachtte ons op bij het vliegveld en heeft een taxi voor ons geregeld, en gezorgd dat we ingecheckd werden in het hotel..

Daarna hadden we de tijd om even bij te komen..viel toch wel een beetje zwaar een nachtje overslaan..Marijn had nergens last van, hij heeft een uur geslapen in het vliegtuig. Dus is Marijn bijna 36 uur achtereen wakker gebleven.

Met onze reisgenoten nog even uit eten geweest, en Marijn had deze keer geluk en mocht kiezen waar heen gingen..Tja en als er dan ook nog een Mac Donalds in China is , is het niet zo moeilijk om te kiezen.Gisteravond 19:00 was hij helemaal op, en sliep dan ook meteen.

Zo dat was onze eerste dag alweer.

We gaan vandaag op Sight Seeing, onze gids Eric gaat met ons mee naar het Zomerpaleis.

2 van onze reisgenoten gaan ook mee

• 07 November 2014 - 15:35

Tietie:

Fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad! Wat een leuke ervaringen in het vliegtuig;)