Marijn op de Chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van Ronald,Alinde en Marijn Lier - WaarBenJij.nu Marijn op de Chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van Ronald,Alinde en Marijn Lier - WaarBenJij.nu

Marijn op de Chinese muur

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Ronald,Alinde en Marijn

20 November 2014 | China, Peking

Hallo allemaal,
Ik ben woensdag naar temple of heaven geweest er waren mensen aan het dansen. We hebben de grote tempel gezien, hij was heel mooi. De versieringen waren mooi gekleurd, ook was het goud heel mooi. Overal waren draken op geschildert, die leken wel de baas daar. Ik ben met papa overal naar toe gelopen. en mama bleef dan soms even bij Wan Zhong in de buggie. Want er waren overal trappen als je naar boven wilde. we heben heele leuke soefeniers gezien en gekocht. Ik mocht kadootjes voor de opa 's en oma's uitkiezen we heben voor wan zhong chineese kleeren gekocht.
IK BEN OP DE CHINEESE MUUR GEWEEST DE MUUR IS 10.000 KILOMETER ER HEBEN CHINEESE MENSEN OP GEVOGTEN EN OP ELK PUNT IS IEMANT GESTORVEN . WE ZIJN IN EEN KABELBAAN EEN HEEL EIND NAAR BOVEN GEWEEST DAT WAS ERG LEUK EN HET WAS ERG JAMMER DAT WE NIET DE OP DE TOREN KONDEN KOMEN. DAT WAS EEN HEEL EIND LOPEN DAT LUKTE NIET IN EEN UUR. IK ZOUER NOG WEL EENS NAAR TOE WILEN. IN DE BUS HEEFT ERICK ONS CHINEES LEEREN TELLEN TOT TIEN. IN NEDERLAND GAAT DAT HEEL ANDERS HIER DOE JE HET MET VINGERS. BIJ ACHT HOU JE JE HAND ALS EEN PISTOOL.
WAN ZHONG WIL NIET SLAPEN ALS HIJ MOET SLAPEN , HIJ KIJKT STEETS OVER HET RANDJE VAN HET BED OF HIJ MIJ OOK ZIET EN GAAT DAN LACHEN TEGEN MIJ. IK MAG S AVONDS WAT LANGER OPBLIJVEN DAN WAN ZHONG.
iK BEN VANMIDDAG NOG WEZEN ZWEMMEN MET PAPA EN IN DE SAUNA GEWEEST. ECHT SUPER WARM, IK VOND HET BEST LEUK. VANAVOND NOG EVEN NAAR DE HELE GROTE SUPERMARKT (CARREFOUR) GEWEEST, DAAR HEBBEN WE NOG WAT LEKKERE DINGETJES GEKOCHT.
LIEVE TANTE COOBIE BEDANKT VOOR HET GELD DAT IK MEE KREEG VAN U IK HEB EEN RACE BAAN EN EEN LEUK SOEFENIERS DING GEKOCHT (EEN WIND ORGELTJE)

  • 20 November 2014 - 14:59

    Martijn En Leontine Van Eersel:

    Wij vonder het ook te kort hoor! Wij hadden ook nog wel langer willen blijven... het was zoooo mooi!

  • 20 November 2014 - 16:23

    Rosaly:

    hoi marijn.

    ik vind de verhaaltjes erg leuk om te hooren .
    kan je er nog ééeén tiepen.
    was het leuk bij de sieneese muur of niet


  • 20 November 2014 - 18:17

    Anne-Laurena:

    Hoi Marijn,

    Wat heb jij een mooi brommertje,reed jij daar mee de Chinese muur op?
    Ging je lekker snel!;-)
    En je panda-pet is ook heel mooi!
    Tot zondag
    Groetjes van Anne-Laurena

  • 20 November 2014 - 19:36

    Nathan:

    Halo Marijn

    vond je het ook leuk dat mensen aan het dansen waren.
    Ik zie op de fotos dat jij aan het werk bent voor school, Ben je al gauw klaar?
    Geniet nog maar even van alle mooie dingen in China, want nog even en dan hoop ik je weer te zien en samen naar school te lopen. heb je die mooie pet in China gekocht ?
    Ik zie op de fotos dat je al heel leuk kunt spelen met je broertje.
    ik zag ook een mooie foto met een brommertje met een kar.

    Ik wens je alvast een hele goede terugreis samen met je papa en mama en je lieve broertje.
    Ik hopp je volgende week weer te zien.

    groetjes van Nathan

  • 21 November 2014 - 15:23

    Groep 4a:

    Hallo Marijn,

    Leuk om te zien wat je daar in China allemaal doet. We hebben samen wat foto's bekeken. Was het leuk bij de Chinese muur?

    We zijn weer aan het tekenen. We hopen dat jij er volgende week weer gezellig bij bent.

    We wensen je een goede terugreis, samen met je papa, mama en Wan Zhong.

    Tot volgende week!

    Groetjes,
    groep 4a en juf Mulder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald,Alinde en Marijn

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 751
Totaal aantal bezoekers 42042

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 23 November 2014

Adoptiereis naar China

Landen bezocht: